Digitaal factureren
Product: Troublefree Retail
Auteur: Evert-Jan
In dit artikel zullen we u uitleggen hoe u uw orders digitaal kan factureren.
Let op: De betalingstermijn geld vanaf de ingevoerd factuurdatum!
Let op indien u alleen relaties selecteert waarbij digitaal facturen ingeschakeld staat dan krijgt u deze optie niet. Druk de facturen dan uit vanaf de facturen outbox.
Auteur: Evert-Jan
In dit artikel zullen we u uitleggen hoe u uw orders digitaal kan factureren.
Stap 1 orderoverzicht
Klik op “Order” om naar het orderoverzicht te gaan.Stap 2 batch factureren
Klik rechts op “Orders factureren”.Stap 3 orders selecteren
Voor u verschijnt onderstaand scherm. Hierop kunt u de orders selecteren die gefactureerd moeten worden.Stap 4 orders factureren
Nadat u de orders geselecteerd heeft, klikt u op het actiemenu en selecteert u “Geselecteerde regels factureren”.Stap 5 bevestiging
Bevestig dat u de orders wilt factureren.Stap 6 factuurdatum
U krijgt nu de keuze om de factuurdatum in te vullen. U kunt dus ook in de toekomst of in het verleden facturen laten aanmaken.Let op: De betalingstermijn geld vanaf de ingevoerd factuurdatum!
Stap 7 afdrukken
Na het invullen van de factuurdatum, kunt u indien gewenst de facturen afdrukken of inzien als PDF.Let op indien u alleen relaties selecteert waarbij digitaal facturen ingeschakeld staat dan krijgt u deze optie niet. Druk de facturen dan uit vanaf de facturen outbox.