Product: Troublefree Retail
Auteur: Evert-Jan

In dit artikel zullen we u uitleggen hoe u uw orders digitaal kan factureren.

Stap 1 orderoverzicht
Klik op “Order” om naar het orderoverzicht te gaan.
Stap 2 batch factureren
Klik rechts op “Orders factureren”.
Stap 3 orders selecteren
Voor u verschijnt onderstaand scherm. Hierop kunt u de orders selecteren die gefactureerd moeten worden.
Stap 4 orders factureren
Nadat u de orders geselecteerd heeft, klikt u op het actiemenu en selecteert u “Geselecteerde regels factureren”.
Stap 5 bevestiging
Bevestig dat u de orders wilt factureren.
Stap 6 factuurdatum
U krijgt nu de keuze om de factuurdatum in te vullen. U kunt dus ook in de toekomst of in het verleden facturen laten aanmaken.
Let op: De betalingstermijn geld vanaf de ingevoerd factuurdatum!
Stap 7 afdrukken
Na het invullen van de factuurdatum, kunt u indien gewenst de facturen afdrukken of inzien als PDF.
Let op indien u alleen relaties selecteert waarbij digitaal facturen ingeschakeld staat dan krijgt u deze optie niet. Druk de facturen dan uit vanaf de facturen outbox.
Stap 8 factuuroverzicht
Klik op “Factuur” om naar het factuuroverzicht te gaan.
Stap 9 facturen outbox
Beweeg de muis over “Factuuroverzicht” in de grijze balk. Selecteer vervolgens de “Facturen outbox”.
Stap 10 afdrukken / verzenden
Indien u bij het batch factureren de facturen niet afgedrukt heeft dan kunt u dit alsnog doen in de facturen outbox. Klik onder de kolom “Print” op opslaan.
Stap 11 afdrukken
Kies de gewenste afdrukwijze.
Stap 12 verzenden
Als u onder de kolom “Verstuur” op opslaan klikt dan worden de geselecteerde facturen verzonden.

kennisbank.troublefree.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je kennisbank.troublefree.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren