Product: Troublefree Retail
Auteur: Evert-Jan

Via Troublefree Retail kunt u diverse documenten versturen via de mail, bijvoorbeeld een offerte. In dit artikel zullen we u uitleggen welk e-mail adres gebruikt word als afzender adres.

Een offerte, order of factuur e-mailen
Als u een offerte of order uit Troublefree Retail per mail verstuurd dan word het adres van de afzender op de volgende manier bepaald:
 
  1. Als er een e-mail adres ingesteld staat bij de gekoppelde relatie van een gebruiker, dan word deze gebruikt.
    U kunt dit terug vinden door de relatie op te zoeken in de relatie module.
  2. Staat er geen e-mail adres in de relatie maar wel in de gegevens van de gebruiker, dan word dat adres gebruikt.
    U kunt dit terug vinden door naar Instellingen --> Gebruikers te gaan en de gebruiker te openen.
  3. Staat op geen van bovenstaande plekken een mail account aangemaakt, dan word het hoofd e-mail adres ingevuld wat ingesteld staat in de Settings module.
    U vindt dit terug door naar Instellingen --> Settings te gaan. 
Er is een uitzondering als u gebruik maakt van digitaal factureren.
 
Digitaal factureren
Als u in Troublefree Retail gebruik maakt van het Digitaal Facturen dan kunt u op de volgende manier het afzender adres instellen;
 
  1. Ga naar Instellingen --> Settings
  2. Ga naar Geavanceerd
  3. Zoek de instelling digitaal_factureren_mail
Het e-mail adres wat hier ingesteld staat word gebruikt om de digitale facturen te versturen. 

kennisbank.troublefree.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je kennisbank.troublefree.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren