Product: Troublefree Zakelijk mailen
Auteur: Evert-Jan

Zakelijk mailen Outlook Mac

In dit artikel zal ik u uitleggen hoe u uw zakelijk e-mail account kan toevoegen in Outlook op een Mac.
 

  1. Open Outlook. Klik op “Tools” en vervolgens op “Accounts”.
  2. Mocht dit de eerste keer zijn dat u een account toevoegt klik dan op “Add an Account” en kies voor “E-mail Account”. Als u al een account heeft klikt u op + en dan op “E-mail Account”.
  3. Voer uw e-mail adres en wachtwoord in en druk op “Add account”.
  4. Zorg ervoor dat er als accounttype geselecteerd staat: “IMAP”.
  5. Vul voor de inkomende en uitgaande server het volgende adres in:
    - zakelijkmailen.troublefree.nl
  6. Vink bij de uitgaande server aan “Override default port” en vul hier port 465 in. Vink daarna de checkbox aan bij “Use SSL to connect”

kennisbank.troublefree.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je kennisbank.troublefree.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren