Product: Troublefree Retail
Auteur: Martijn

Bij een relatie zijn er meerdere mogelijkheden om een e-mailadres in te stellen. In dit artikel een uitleg welk verschil er tussen de velden zit.

In de relatie zijn er 3 velden om een e-mailadres in te stellen:

  • Algemeen e-mailadres (veld: e-mail)
  • Administratief e-mailadres (veld: administratie e-mail)
  • Contactpersoon e-mailadres (tabblad contactpersonen, veld e-mail)
In de praktijk
  • Wanneer uw relatie één e-mailadres heeft: vul dit e-mailadres in als algemeen e-mailadres
  • Wanneer uw relatie een apart administratief e-mailadres heeft: vul dit e-mailadres in als administratief e-mailadres
  • Wanneer u een contactpersoon binnen een bedrijf heeft: vul dit e-mailadres in bij de contactpersoon. Indien de contactpersoon verantwoordelijk is voor de facturen/betalingsherinneringen, kies het keuzerondje 'St. Fact.'
Welk e-mailadres wordt gebruikt?
Welk e-mailadres gebruikt wordt, hangt af van het type document.

Factuur of herinnering/aanmaning
  • Indien er een contactpersoon is waar het keuzerondje 'St. Fact.' ingeschakeld is, wordt het e-mailadres van dit contactpersoon gebruikt.
  • Indien er géén contactpersoon is, of het e-mailadres ongeldig zijn, wordt het administratief e-mailadres gebruikt.
  • Indien het administratief e-mailadres ongeldig is, wordt het algemene e-mailadres gebruikt.
Overige documenten
  • Indien er een contactpersoon aan het document gekoppeld is, wordt het e-mailadres van betrokken contactpersoon gebruikt.
  • Indien er géén contactpersoon gekoppeld is, of het e-mailadres ongeldig zijn, wordt het algemene e-mailadres gebruikt.

kennisbank.troublefree.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je kennisbank.troublefree.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren