Product: Troublefree Retail
Auteur: Jos

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hanteren wij voor onze service desk een vaste werkwijze. In dit artikel vindt u alle informatie over de manieren waarop u ondersteuning kunt aanvragen en wat u daarbij van ons kunt verwachten.
 


Ondersteuning aanvragen

U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:
  1. Mailen naar support@troublefree.nl. Uw e-mail komt dan terecht in onze supportmailbox, waar deze zo snel mogelijk wordt ingedeeld naar prioriteit en doorgezet naar de juiste collega.
  2. Rechtsboven in Smart Stone/Trade/Garden kunt u klikken op 'Klik hier voor hulp'. U krijgt dan een formulier te zien waarin u uw vraag kunt opgeven. Deze vraag wordt ook doorgestuurd naar onze supportmailbox en daar opgepakt.
  3. U kunt bellen naar de supportafdeling; op onze website vindt u de juiste telefoonnummers. Afhankelijk van uw vraag proberen we u direct te helpen, bellen we u terug of plannen we een afspraak in.
U  kunt ook dit filmpje bekijken over de diverse mogelijkheden voor het inlezen van prijslijsten:


Soorten hulpvragen

Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, maken we onderscheid tussen verschillende soorten hulpvragen. De soort vraag bepaalt op welke termijn u wordt geholpen en of er kosten bij komen kijken.
 

Support

Korte vragen en verzoeken kunnen worden opgepakt door een supportmedewerker. Wij proberen deze direct of anders dezelfde dag voor u op te lossen. Als u een supportcontract heeft, zijn hier verder geen kosten aan verbonden. Support werkt niet volgens planning, maar op volgorde van binnenkomst.

Om een snelle reactie te kunnen bieden, vallen alleen standaardwerkzaamheden onder support. Maatwerk, of werkzaamheden die volgens een bepaalde planning moeten gebeuren, vallen hierbuiten. Typische supportwerkzaamheden zijn bijvoorbeeld het terugzetten van een verwijderd artikel, inlezen van geschikte prijslijsten en ondersteuning bij het dagelijks gebruik van de software.
 

Consultancy

Werkzaamheden die meer tijd en aandacht vereisen, worden ingepland bij een consultant. Deze zoekt dan de beste oplossing voor uw specifieke situatie. Aan deze werkzaamheden zijn vaak wel kosten verbonden. We streven ernaar om consultancywerkzaamheden binnen 14 dagen op te pakken, maar dit is afhankelijk van de drukte.

Goede voorbeelden van consultancywerkzaamheden zijn ontwikkelverzoeken voor nieuwe functies, het inlezen van een serie prijslijsten tijdens een geplande afspraak op locatie, het ontwerpen van nieuwe layouts, het trainen van nieuwe medewerkers en complexe printerinstallaties. Werkzaamheden op afspraak zijn altijd consultancy. Bugs worden vaak ook opgepakt door een consultant, maar daar zijn natuurlijk geen kosten aan verbonden.

Als u veel kleine verzoeken hebt, kan er ook een consultant een dag(deel) bij u langskomen. Deze neemt dan rustig de tijd om al uw vragen te beantwoorden.

Gedurende projecten, of als u structurele werkzaamheden wilt laten uitvoeren, kunt u een vaste consultant krijgen. Wij werken daarbij zelf graag aan de hand van een periodieke afspraak bij u op locatie. Dit houdt in dat wij iedere één of twee weken bij u langskomen en u helpen met het verder automatiseren van uw bedrijf. Daarbij zoeken we proactief naar manieren om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen!

kennisbank.troublefree.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je kennisbank.troublefree.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren