Product: Troublefree Hosting
Auteur: Evert-Jan

In dit artikel zullen we u uitleggen hoe u een out of office reply kan instellen op uw hostingomgeving.
 


Inloggen op hosting

Ga in uw webbrowser naar het adres van uw hosting server. Vul hier de gegevens in die u van ons ontvangen heeft die betrekking hebben op uw hosting pakket, bijvoorbeeld:
 
Username troublefree.nl
Wachtwoord 24SgTwp8

Ga naar users
Klik links in op “Edit Users”
Selecteer mail account
Selecteer in het overzicht het mail account waarvoor u de Out of Office reply wilt hebben.
Bericht instellen
Klik op “Mail Forward Settings” onderstaand afbeelding verschijnt in uw scherm.

Vul onderstaande handelingen uit:
 
  1. Vink het vinkje aan bij “Send automatic reply”.
  2. Vul het bericht in het “reply” veld. 
  3. Zet "Minimum time between autoreplies" aan, en vul bijvoorbeeld 60 minuten in. Dit voorkomt e-mailloops als een ontvanger van uw autoreply ook autoreply heeft ingesteld
De mail wordt nu altijd automatisch beantwoord, tot het vinkje weer uitgevinkt is. U kunt echter ook een vaste begin en eind datum instellen:
 
  1. Stel bij “Automatic reply start date” in op “On date” vul de startdatum in.
  2. Stel bij “Automatic reply end date” in op “On date” vul hier de einddatum in..