Hosting Out of Office
Product: Troublefree Hosting
Auteur: Evert-Jan
In dit artikel zullen we u uitleggen hoe u een out of office reply kan instellen op uw hostingomgeving.
Ga in uw webbrowser naar het adres van uw hosting server. Vul hier de gegevens in die u van ons ontvangen heeft die betrekking hebben op uw hosting pakket, bijvoorbeeld:
![](https://kennisbank.troublefree.nl/bestanden/AutomaticReply.png)
Vul onderstaande handelingen uit:
Auteur: Evert-Jan
In dit artikel zullen we u uitleggen hoe u een out of office reply kan instellen op uw hostingomgeving.
Inloggen op hosting
Ga in uw webbrowser naar het adres van uw hosting server. Vul hier de gegevens in die u van ons ontvangen heeft die betrekking hebben op uw hosting pakket, bijvoorbeeld:
Username | troublefree.nl |
Wachtwoord | 24SgTwp8 |
![](https://kennisbank.troublefree.nl/bestanden/userminloginpage.png)
Ga naar users
Klik links in op “Edit Users”![](https://kennisbank.troublefree.nl/bestanden/Edit_Users.png)
Selecteer mail account
Selecteer in het overzicht het mail account waarvoor u de Out of Office reply wilt hebben.![](https://kennisbank.troublefree.nl/bestanden/Selectuser.png)
Bericht instellen
Klik op “Mail Forward Settings” onderstaand afbeelding verschijnt in uw scherm.![](https://kennisbank.troublefree.nl/bestanden/AutomaticReply.png)
Vul onderstaande handelingen uit:
- Vink het vinkje aan bij “Send automatic reply”.
- Vul het bericht in het “reply” veld.
-
Zet "Minimum time between autoreplies" aan, en vul bijvoorbeeld 60 minuten in. Dit voorkomt e-mailloops als een ontvanger van uw autoreply ook autoreply heeft ingesteld
- Stel bij “Automatic reply start date” in op “On date” vul de startdatum in.
- Stel bij “Automatic reply end date” in op “On date” vul hier de einddatum in..